הקבלן עזב באמצע

עמוד הבית פורומים פורום בנייה הקבלן עזב באמצע

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • תגובות
  • #44484
    הקבלן עזב באמצע

    שלום

    התחלתי לבנות בית והקבלן עזב אותי באמצע העבודה, לא יודעת איפה הוא. מה עלי לעשות

    תודה

    #44485
    קבלן שעוזב באמצע העבודה רוב הסיכויים שלא יחזור

    קורים מקרים שקבלנים לא מסיימים את העבודה מסיבות השמורות עמם. במקרים אלה רצוי להחליפם, ויפה שעה אחת קודם. מה שכן, על מנת שלא יופיע פתאום בעוד מספר שנים ולא יבקש תמורה על עבודה שלא השלים, רצוי קודם כל להוציא לו סילוק יד מהעבודה, וזאת לאחר שליחת לפחות שני מכתבי התראה ותוך התייעצות עם עורך דין. סילוק יד הינה נקיטת הליך בו את מברשת לקבלן כי אינו עומד בתנאי ההסכם, ולכן את לא זקוקה יותר לשירותיו וגם לא מתכוונת לשלם לו על מה שעשה וכן מתכוונת לתבוע אותו על כל הנזקים שגרם.

    #44486
    צלצלי אם את זקוקה לקבלן בניין.
    #44487
    זה נשמע לי מוזר שקבלן בניין יעזוב באמצע

    שלום
    שמי עמאד ואני קבלן בניין ורציתי להגיד שזה נשמע לי מוזר שקבלן בניין יעזוב באמצע אלה אים כן הייתה בעיה של תשלום או משהו כזה בכל אופן אנחנו מסימים את כל הפרוייקטים שלנו.

    #44488
    לא טענתי שכל הקבלנים עוזבים באמצע אלא משהו אחר

    לקבלן בימינו הרבה מחויבויות: שכר עבודה, תשלום לספקים, תשלום לקבלני משנה… בנייה זה מקצוע מורכב, ולא כל קבלן שנותן מחיר לעבודה, מודע במאה אחוז לכל פרטי העבודות שעליו לבצע בגלל כאב הראש הזה. קורה לא פעם שקבלן מתחיל בעבודה, אבל אז מגלה שטעה במחיר, לא לקח בחשבון מורכבויות שונות של העבודה או שפשוט בעיות אחרות שליו דווקא קשורות לעבודה הספציפית הזאת הכריעו אותו, והוא לא מסוגל עוד להמשיך בעבודה. במקרה זה הוא נאלץ להפסיק את עבודתו, לפעמים גם שלא לגמרי באשמתו, ולא נעים לו לומר למזמין העבודה: "סליחה, לא יכול להמשיך יותר. אין לי אפשרות." דפוס התנהגות של קבלן כזה הוא ניתוק אמצעי קשר וזהו. לא מדובר בכל הקבלנים או בקבלן ספציפי מסוים, זה פשוט קורה. המחשבה שלי על כך הייתה שלא הגיוני שקבלן יפסיק עבודה באמצע ויחזור אחרי שבועיים או חודש כאילו לא קרה כלום. במקרה שהוא מתכנן לקחת הפסקה, הוא ייצור קשר ויודיע למזמין העבודה.

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך